piątek, 23 stycznia 2015

Pytania z Liebster Award

Jedna animówka poprosiła mnie bym odpowiedziała na pytania , które zadałam dla innych nominowanych przeze mnie blogów . A więc czas na odpowiadanie :

1. Od kiedy jesteś fanką/fanem One Direction :
Pamiętam tylko rok i miesiąc : październik 2011

2 . Czy z łatwością przychodzi ci pisanie rozdziałów jak i imaginów ??
Zależy , czy mam wełnę , czy nie . Ale nie zdarza się , że nie mam wełny na rozdział lub imagin , tylko , że ja jestem wielkim leniem . 

3 . Ulubiona książka (do polecenia)
Gwiazd naszych wina
Zostań jeśli kochasz 

4 . Skąd i od kogo dowiedziałaś/dowiedziałeś się o One Direction ??
Zaczynam krótką historię :
Tego dnia , to stało się tego samego dnia , gdy zostałam ich fanką , bo pokochałam ich wokale . Po szkole , czekałam z przyjaciółką na jej mamę , a wtedy puszczałyśmy piosenki i zgadywałyśmy , kto to śpiewa . Wtedy puściła jakąś piosenkę , a ja nie wiedziałam kto ją śpiewa . Powiedziała ,,to ,,chórek'' Justina Biebera'' , a ja powiedziałam , że wgl tam jego głosu tam nie było . Wtedy powiedziała mi o nich . A dowiedziałam się o nich przez moją przyjaciółkę , Amelię . 
5 . Moment w karierze One Direction , który podoba ci się najbardziej (może być więcej niż 1)
Kocham wszystkie ich momenty w karierze . Gdy dostawali nagrody , itp . 

6 . Czym chcesz się zajmować w przyszłości ??
Chciałabym zostać stylistką jakichś gwiazd . A może nawet One Direction . 
7 . Dlaczego zdecydowałaś/zdecydowałeś się na pisanie bloga ??
Po prostu , gdy zaczęłam czytać bloga LiriWiki , podam linka pod spodem . Wtedy zdecydowałam się rozwijać swoją wyobraźnię z One Direction w rolach głównych .

8 . Akceptujesz związek Zayn'a i Perrie ?? Uzasadnij .
Kiedyś nienawidziłam jej . Ale teraz , jakbym mogła , to bym powiedziała im , że są dla siebie stworzeni jak dwie krople wody , i że życzę im szczęścia i wierności . Kocham ich jako parę , ale to trochę smutne , że gdy 1D jest w Wielkiej Brytanii , a LM są na drugim końcu świata , to wtedy jakby oddalają się od siebie . Ale i tak kocham Zerrie .

9 . Jaka jest twoja ulubiona potrawa ??
Spytaj Niall , to będziesz znać odpowiedź . XXDD

10 . Twoje najskrytsze marzenie .
Moje marzenie , takie nie realne , to spotkać ich , nwm gdzie , sklep , ulica , hotel , a może nawet kibel lub zostać ich stylistką , ale wiadomo , że to jest głupie marzenie i się nie spełni . (Czekam na hejty z waszej strony) (Mnie nie obchodzi czy wy widzicie we mnie wariatkę czy jakąś psychofankę , bo może nawet wy macie jeszcze głupsze marzenia)

11 . Kto jest twoim ulubieńcem i dlaczego ??
Moim ulubieńcem jest Zayn , Na drugim miejscu jest Niall i Louis , a na trzecim jest Liam i Harry , ale i tak ich kocham bezgranicznie .

---------------------------------------------------------------------
Link do bloga LiriWiki :
http://1d-lovestory-liriwiki.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz