środa, 21 stycznia 2015

Liebster Award

Co to Liebster Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Nikita Horan :


1. Twoje imię piękna Xd
Dominika

2. Ulubiony przedmiot ??
(nie wiem , czy chodzi o szkołę , czy ogólny przedmiot, ale myślę , że chodzi o szkolny)
A więc lubię polaka (nawet , nawet) , plasta (może być) i mój kochany angielski <3

3. Niall | Louis | Zayn | Harry | Liam? Który z nich?
(Ja napiszę jakie miejsca u mnie zajmują)
1 msc . Zayn .
2 msc . Niall i Louis .
3 msc. Liam i Harry .

4. Wolisz owoce i warzywa ??
To i to . Ale górują owoce , a w owocach górują pomarańcze .

5. Ulubiony film i/lub książka ..
Film/y :
-Zabójczy szept
-Jeźdźcy apokalipsy
-This is us (wiadomo co to )
Książka/ki :
-Zostań jeśli kochasz
-Gwiazd naszych wina

6. Imię przyjaciółki/ela :
(mam kilku i kilka , więc wypiszę ich i dodam jeszcze moje lepsze koleżanki i kolegów )
-Amelka
-Karolina
-Anka
-Ola (x2)
-Oliwia
-Laura
-Filip
-Mikołaj
-Daniel

7. Ulubiona liczba ?? 
69 (Harry nad nami czuwa)

8. Co cenisz w przyjaźni ??:
-Czułość 
-Wierność
-Współczucie 
-Mówienie prawdy 
-Wytrwałość 

9. Czy potrafisz wytłumaczyć co to ,,miłość'' ??
Tak naprawdę NIE , a dlaczego ?? Nigdy nie doświadczyłam prawdziwej miłości i pewnie jej nie doświadczę . Ale co wiem , o miłości to uczucie większe niż przyjaźń damsko-męska , lub homo lub bi . 

10. Ile masz ulubionych blogów ??
Jak pomyśleć to chyba ponad 100 , codziennie odkrywam z 10 . Więc nawet nie wiem ile .

11. Co cię inspiruje do pisania :
Mnie do pisania inspiruje , takie uczucie , które nie mogę wypowiedzieć . Gdy polubiłam bardziej One Direction , tak ni stąd ni z nikąd , wziął się pomysł o założeniu bloga . Zakochałam się w pisaniu blogów i ,,zwiększyłam więzi'' do One Direction . 



Nominuję :
10 . Skewer



Pytania : (na nie też odpowiem)
1 . Od kiedy jesteś fanką/fanem One Direction ?? (data)
2 . Czy z łatwością przychodzi ci pisanie rozdziałów jak i imaginów ??
3 . Ulubiona książka (do polecenia)
4 . Skąd i od kogo dowiedziałaś/dowiedziałeś się o One Direction ??
5 . Moment w karierze One Direction , który podoba ci się najbardziej (może być więcej niż 1)
6 . Czym chcesz się zajmować w przyszłości ??
7 . Dlaczego zdecydowałaś/zdecydowałeś się na pisanie bloga ??
8 . Akceptujesz związek Zayn'a i Perrie ?? Uzasadnij .
9 . Jaka jest twoja ulubiona potrawa ??
10 . Twoje najskrytsze marzenie .
11 . Kto jest twoim ulubieńcem i dlaczego ??

6 komentarzy:

  1. Jakiej Karolinie ? XD Mój kohany Hazz zawsze czuwa 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę też lubisz Gwiazd Naszych Wina >:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę udziału w Liebster Award, a jeśli faktycznie uważasz, że wykonałam "dobrą robotę" przy moim blogu, zwyczajnie przeczytaj i zostaw komentarz.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarze . Ja zawsze płaczę przy Gwiazd naszych wina i przy zostań jeśli kochasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację! :) Ogromnie się ciesz, że ponownie została doceniona moja praca! Pomimo choroby, jaka mnie dosięgła, postaram się dodać nominację w najbliższym czasie :) zauważyłam, że nominowałaś mojego drugiego bloga, wow :D
    Dziękuję jeszcze raz :*
    A popros książek, również uwielbiam "Gwiazd Naszych Wina", jak i również "Zostań, jeśli kochasz". Ostatnio czytam "Złodziejka książek", super książka ;)

    Dziękuję <3 :)

    OdpowiedzUsuń