czwartek, 25 grudnia 2014

Rozdział 6

Wpadłyśmy na pomysł aby chłopacy nie wiedzieli że jest z nami Jennifer . Musiała siedzieć w tej piwnicy lecz drzwi do schodów były specjalnie przez nas zaklinowane żeby chłopacy nie weszli . Zauważyłam że okres mi się opóźniał i miałam mdłości . Po chwili wymiotowałam bez przerwy . Miałam wątpliwości do tego czy nie jestem w ciąży . Tego dnia zostałam sama z dziewczynami w domu . Poszłyśmy do piwnicy sprawdzić ją .
-Nic w niej nie znajdziecie znam te miejsce długo . - odparła Jennifer .
-A ja myślę że cos odkryjemy . - odparłam .
Kiedy szłyśmy tunelem zobaczyłyśmy że ziemia się zmienia . Na początku był beton później kafelki to było dziwne lecz na koniec była gleba . Za każdym krokiem było coraz jaśniej nagle zobaczyłyśmy jakieś drzwi . Były otwarte otworzyłyśmy je..... widziałyśmy ogród a za nim garaż i ulica . Poszłyśmy do ogrodu i zobaczyłam samochód i wysiadającego z niego Liama z chłopakami . Wystraszyłam się że mnie zobaczy .
Szybko oni ida do domu. - szepnęłam do dziewczyn .
Biegłyśmy sprintem żeby tylko nie zobaczyli że nie ma nas w domu .
Na szczęście zdążyłyśmy . Jennifer schowałyśmy w piwnicy , ja siedziałam na łóżku i oglądałam telewizje , a Miranda poszła do pokoju Harry'ego .
Do mojego pokoju wszedł Nail.
-Słuchaj... - powiedział
-Co???
-Ja ciebie przepraszam że to zrobiłem.. alee... - rzekł blondyn .
-Ale??!!! - byłam zaniepokojona .
-No bo ja specjalnie przedziurawiłem gumkę żeby było dziecko które by zostało po mnie ja ciebie przepraszam!!! Wybacz mi!!! - błagał .
-Ty łajdaku!!! - krzyknęłam .
Uciekłam .
Zayn spytał mnie:
-Co się stało??!!
-Nic... - odparłam .
Poszłam się umyć po kąpieli pod drzwiami łazienki stał Nail . Wystraszyłam się , chciałam uciec od niego ale on mnie złapał za rękę .
-Czekaj!! - krzyczał .
-Czego chcesz??
-Kupiłem ci test ciążowy . Idź do łazienki ja poczekam i zobaczymy czy jesteś w ciąży - powiedział .
Wyszłam z łazienki roztrzęsiona...... Test wykazał że nie wiadomo czy jestem w ciąży .
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz