czwartek, 25 grudnia 2014

Rozdział 3 cz.I

Dziś będę musiała spać sama , bo Zayn musi gdzieś wyjść . Było ciemno . Nałożyłam swoją ,,pidżamkę'' . Po chwili leżałam pod ciepłą pierzynką . Myślałam sobie kiedy Zayn wróci . Moje myślenie zaburzyły krzyki . Usłyszałam je jakby ... na dole . Zeszłam po schodach do slaonu . Nikogo nie było . Było jeszcze jedno miejsce , z którego mogło dochodzić ten krzyk to ta ,,piwnica'' . Szybko pobiegłam na górę . Otworzyłam te wejście i zbiegłam po schodach .
-Halo , jest tam kto ??
-Pomocy !!!
Usłyszałam jak ktoś puka do moich drzwi . Szybko wbiegłam , zamknęłam drzwi i położyłam się na łóżku i zamknęłam oczy .
Udawałam , że śpię . Niall zaczął mówić , żebym nie udawała , że śpię , i pytał czy coś nie knuję .
-Niall ... wiem , że to głupie , ale chcę , jak przyjdzie Zayn chcę zrobić mu niespodziankę i nie chcę by ktoś nam przeszkadzał .
-Aaa , to nie przeszkadzam .
Specjalnie go spławiłam . Gdy wyszedł , zamknęłam się na klucz i poszłam na dół .
-Hej , jesteś tam ??
-Jeść !!! Jeść !!! Proszę !!!
-Zaraz wrócę - powiedziałam i poszłam na górę .
Wyszłam z pokoju i poszłam do kuchni . Nikogo nie było . W salonie było słychać tylko śmiechy . Otworzyłam lodówkę . Wzięłam 3 bułki , 1 ogórek , jakiś sok i 3 jabłka . Szybkim krokiem poszłam na górę . Zeszłam do niej i podałam przez szparkę . Od razu zaczęła :
-Jesteś super .
-Dzięki , a skąd tu się wzięłaś ??
-Oni mnie tu zamknęli i co 2 dni mnie gwałcą - powiedziała z łamiącym się głosem .
-Dobra  jeszcze dziś spróbuję przyjść do ciebie - odparłam .
Wyszłam z piwnicy i położyłam się na łóżku . Zamknęłam oczy . Do pokoju ktoś wszedł . Usłyszałam jak zamyka drzwi i podchodzi do mnie . Położył się na mnie i zaczął jeździć palcami po moim ciele . Poczułam jak wkłada ręce pod moją bluzkę . Zaczął całować mój dekolt . Zmrużyłam oczy , a tu nade mną leży ..... Niall . Wstałam gwałtowanie , przy czym blondyn upadł na ziemię .
-Zayn'a nie ma , więc przyszedłem skorzystać z zaproszenia Zayn'a .
-Ale , ja nie jestem taka , że dam ci się , Niall .
-Ale proszę , bardzo - odparł .
-Już wiem , czemu chcesz to zrobić , bo jestem dziewicą - powiedziałam i cofnęłam się do tyłu .
-Wiesz , że ty też to chcesz zrobić ze mną , a nie z nim - powiedział i złapał mnie .
-Może tak , może nie - powiedział .
Odepchnęłam go bardzo mocno . Szybko wybiegłam z pokoju i zaczęłam krzyczeć :
-Pomocy !!!
Szybko zbiegłam ze schodów i wpadłam na ... Zayn'a .
-Zayn - powiedziałam i przytuliłam go .
-Rose , chodź , możemy po dobroci lub przeciwnie !!! - krzyknął Niall zbiegając na dół .
-Niall , co ty chciałeś zrobić ?? - spytał mulat .
-A nic , nic - okłamał go .
-Niall , chciał mnie .... zgwałcić - powiedziałam , bardziej wtulając się w jego tors .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz