czwartek, 25 grudnia 2014

Rozdział 5

                                                                   ***Harry***
Leżała na ziemi , była cała we krwi . Nie zaklinowaliśmy okien , ponieważ myśleliśmy , że nie jest do tego zdolna , by wyskoczyć z okna . Miała rozszarpaną bluzką , ale miała ,,jędrne'' piersi . Podbiegli do mnie Liam i Louis . Mieli otwarte buzie . Byli zahipnotyzowani w niej . Louis powiedział :
-Mam na nią wielką ochotę .
-Ja też - powiedział Liam .
Odparłem :
-Może razem poczujemy tą rozkosz jej ciała .
Wzięliśmy ją i zabraliśmy do domu , by Zayn nas nie zobaczył . Była lekka jak piórko i piękna. Strasznie chciałem ją dotknąc w inne miejsca.Poszliśmy do mojego pokoju w mojej łazience leżały kondomy. Założyliśmy je.w tym czasie przyszedł Nail i krzyczał:
-Co wy do cholery robicie??!! .......Ja też chce!!
Śmialiśmy się z niego ale czemu nie? Zgodziliśmy się.
Nail też założyl kondom równiez.


Rozebraliśmy ją szczęśliwi . Miała takie duże piersi . Później zdjęliśmy spodnie . zobaczyliśmy że ma stringi w panterkę , były takie sexowne . Zdjęliśmy je. Dupa jej była taka idealna . Po paru minutach rozbierania goli zaczęliśmy po kolei wkładać penisa . Byliśmy tacy podnieceni że aż nam stanęły . Nagle wszedł Zayn.
-Co wy kur** z nią zrobiliście skurwie** !!!!! - krzyknął.
-No bo-bo-b-boo my.... To wina harrego , on chciał!! - krzyknął Liam .
-Zabije was kur** niech tylko ona zajdzie w ciąże!!! - Mulat
-Spokojnie!! Mieliśmy gumki!! - powiedzieli wszyscy
-Nie wybacze wam tegoo.. - i odszedł Zayn.
Wyszliśmy z pokoj wkurzeni na siebie . Ale było warto dla takiej ślicznotki .




W tym czasie kiedy Rose spała ........ wybiegła Miranda z nieznajomą .
                                                           ***Miranda***
No nie co oni zrobili!!!!!!
-Wiedziałam że to kiedyś zrobią!! Widzisz te kondomy!!! - odparła nieznajoma
-No widzę.... A pozatym jak ty się nazywasz??
-Ja... ja jestem Jennifer .
-Ładne imie i wogóle jesteś taka ładna . Przykro mi że tak ciebie potraktowali .
Nogi miała chude długie i proste poprostu idealne . Brzuch miała idealny . A jej uśmiech poprostu promieniejący . Ale nie ma czasu żeby obmyślać o niej lecz o Rose .
Nagle Rose się obudziła , była cała w spermie . Było mi strasznie przykro nie chciałam tego widzieć jak ona wyglądała .
-Co ja tu robię i kim jest ta dziewczyna obok ciebie??? - krzyczała Rose
-To jest Jennifer ona była w piwnicy gwałcona przezz chłopaków.
-A-a-alee a Zayn też to robił?? - spytała
-Tak ale wtedy cię jeszcze nie znał - odparła zrozpaczona Jennifer .
-Dziewczyny my musimy coś wymyślić żeby się stąd wydostać , bo inaczej nas zabiją .

3 komentarze:

  1. To nie ja pisałam , tylko moja koleżanka xxdd , ona jest 50% zboczona bardziej ode mnie

    OdpowiedzUsuń